Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 47. MY HEAD ISLIKE A CAROUSEL

Strony

47. MY HEAD ISLIKE A CAROUSEL

    

Dzisiejsza notatka z lekkim opóźnieniem ale jest! Wszystko przez to, że są wakacje, ale obiecuję, że będę się wyrabiać ze wszystkim a przynajmniej będę się bardzo starać. Pod ostatnią notatką dostałam dwa zamówienia i postaram się je zrealizować w tym tyg tak aby w kolejnej notatce już były oddane. W tym tygodniu udało mi się wyczarować sygnaturę we współpracy z carllton i powiem, że jestem z niej zadowolona. Oto efekt:
Oprócz tego w dzisiejszej notatce mam też standardowo koloryzacje i tekstury ale też mam coś czego chyba jeszcze tutaj nie było w moim wykonaniu a nawet jeśli tak to pewnie w pierwszych notatkach. Ale teraz to co zawsze.

A teraz coś o czym wcześniej wspomniałam czyli... tapety. Tak sobie pomyślałam, żeby zrobić coś nowego i padło na tapety. Jeśli będziecie chcieli jakieś to w komentarzach możecie składać na nie zamówienia. Te tapety akurat są w rozmiarze 1366x768px ale możecie zamawiać w każdym :D
  
No to chyba koniec notatki :D Komentujcie, zamawiajcie i pobierajcie ♥

7 komentarzy:

  1. Cudne ikonki zakochałam się :D
    Z tapet najbardziej podoba mi się pierwsza - cudna ^^
    can you feel my heart
    pobieram tekstury i koloryzacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuh, pierwsza i trzecia sygnaturka! Świetne!

    Gratuluję wyniku waszej współpracy, naprawdę urocza sygnaturka. ;)
    Moje serce skrzydła ostatnia tapeta, ta z parasolką. ;D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za współpracę :D Sygnatura wyszła świetnie! Bardzo podobają mi się ikonki. Chętnie zobaczyłabym ich więcej w Twoim wykonaniu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Również dziękuję za współpracę i w przyszłości chętnie cośjeszcze z Tobą stworzę :D

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Pobieram tekstury i pierwszą koloryzację :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sygnatura ze współpracy jest śliszna. <3 Dobra robota, dziewczyny. ;)
    Najbardziej podoba mi się trzecia ikonka, i pierwsza z koloryzacji, pierwsza i ostatnia tapeta.

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. 39. NO ONE WANTS TO HEAR YOU - Koloryzacje, Tekstury.
    40. I MAKE PROMISES I CANNOT KEEP - Stocki, Koloryzacje, Tekstury do ikon
    41.THE DAY I LOST MY HEAD - Koloryzacje, Stocki, Plik psd
    42.YOU SUGAR YES PLEASE - Tekstury, Koloryzacje.
    43. JUST THE WAY YOU ARE - Koloryzacje, Tekstury.
    44.HEART ATTACKS WAITING TO HAPPE - Tekstury, Stocki.
    45. I CAN'T DO THIS ON MY OWN - 20 000 wyświetleń! - paczka
    46. I'M A LITTLE BIT GUTTED - Koloryzacje, Tekstury.
    47. MY HEAD ISLIKE A CAROUSEL - Koloryzacje, Tapety.
    can you feel my heart'
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥