Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 54. I GOT A HOLE IN MY SOUL.

Strony

54. I GOT A HOLE IN MY SOUL.

    

Cześć! Chyba powinnam się wytłumaczyć z mojej dłuższej nieobecności ale wydaje mi się, że każdy z Was domyśla się co było powodem - szkoła, brak czasu. W sumie nie planowałam dzisiaj dodawać notatki ale jakiś czas temu złożyła u mnie zamówienie na szablon Martyna i jakoś nie możemy się na mailach dogadać więc postanowiłam dodaj jej zamówiony szablon tutaj bo maile nam jakoś dziwnie znikają. A oprócz tego mam jeszcze w swoich zapasach kilka zaległych dodatków :D
Kliknij na podgląd
Na dzisiaj to tyle. Nie umiem powiedzieć kiedy pojawi się kolejna notatka ale możecie pisać w komentarzach co chcielibyście zobaczyć w niej :D Miłego dnia ♥

4 komentarze:

  1. Szlag by trafił, napisałam komentarz i przez przypadek cofnęłam stronę...
    W każdym bądź razie szablon jest totalnie prześliczny, idealny wręcz! Pięknie za niego dziękuję! <3 I jednocześnie przepraszam za utrudnienia, choć mam świadomość, że to ani z mojej, ani z Twojej winy.. Tak wczoraj pomyślałam, że coś z meilami musi być nie tak, bo przecież odpisywałam na każdy, który dostałam, a tu popatrz.. Cholerstwo jedno z tego gmaila :< No, w każdym razie dziękuję też za Twoją cierpliwość :*
    Lecę ustawiać szablon na bloga!
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złośliwość rzeczy martwych :D Nie ma za co, ciesze się, że się podoba ♥
      Również pozdrawiam

      Usuń
  2. Hej. Pobrałam dwie paczki z texturkami, link do ciebie ląduje już u mnie w zakładce z kredytami :D
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Lean

    can you feel my heart

    OdpowiedzUsuń
  3. Bring me the horizon w muzyczce na wstępie to dobry znak c:
    Szablon jest naprawdę piękny ♥ Dodatki z resztą tak samo i jak będzie mi się chciało to z pewnością coś pobiorę ♥ Na razie jednak jestem zbyt leniwa :))
    grafikacentaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥