Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 55. STAY ALONE AND COUNT YOUR FEARS.

Strony

55. STAY ALONE AND COUNT YOUR FEARS.

   
Tak, tak dobrze widzicie... żyję i dodaję notatkę! Dosyć długo mnie tutaj nie było no ale powód każdy zna ponieważ nie zmienia się on od dawna. W wolnej chwili udało mi się coś tam porobić i tak sobie pomyślałam, że dzisiaj dodam notatkę, a co!

 
To wszystko na dzisiaj jeśli chodzi o takie graficzne rzeczy, ale jeszcze jakby dwie sprawy :p Po pierwsze przygotowałam swoją pierwszą instrukcję dot. kodów w szablonie a dokładniej widżetu " O mnie" Jeśli jesteście zainteresowani to możecie ją pobrać
tutaj
Dodatkowo chciałabym prosić Was o wypełnienie ankiety  na temat mojego bloga. Jakoś nie mogę Was zachęcić, żebyście wyrażali opinie w komentarzach więc może anonimowa ankieta przemówi do Was. Oczywiście nie ma nic za darmo...każdy kto wypełni ankietę na końcu zobaczy niespodziankę ode mnie. A ankietę możecie wypełnić klikając w ten LINK,

18 komentarzy:

  1. Wow. Naprawdę świetne prace. Podoba mi się ten pierwszy nagłówek. Jest jebitnie cudowny. :3 Pobieram dodatki i instrukcję do której mam komentarz. :3 Jest dobry, gdyż sama szukałam kodu na tą małą pierdółkę i nici. Na te linki pod obrazkiem mam jednak kod css i wiem jak je usunąć (chyba zrobię instrukcję :D).
    Pozdrawiam!
    P.S. Wzięłam udział w ankiecie. Tutaj masz email: yunka98@gmail.com :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Niech dodatki Ci służą jak najlepiej ♥
      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Kolorowania są mega *-* Jak Ty to robisz dziewczyno?!
    Kradnę owocki i kod :D
    Pozdrawiam!
    p.s wzięłam udział w ankiecie :) mail > inginiamusic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ No wyobraź sobie ze jeszcze niedawno nawet nie wiedziałam jak się zabrać za to kolorowanie! A tu sama jestem zadowolona z efektów :> W sumie dawno nie było tutorialu na yt więc pomyślę nad nagraniem kolorowania :D

      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Wzięłam udział (aveline.gross@wp.pl)
    Śliczny pierwszy nagłówek. Co do drugiego mam mieszane uczucia. Banner ładny, tyle że za mało się na nim dzieje, że tak powiem.
    Piękne kolorowania. ;)
    Pobieram PNG SY z tej i poprzednich notek.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :> Co do drugiego to jakoś tak mnie natchnęła na kompletny minimalizm w stockach :) Trzeba eksperymentować :)

      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jak właściwie robi się kolorowania? Świetne. Wzięłam udział w ankiecie (agnik9d@gmail.com) i chciałabym pobrać instrukcję. Właśnie takich instrukcji poszukuję, więc mam nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pisałam w odpowiedzi do komentarza wyżej, że jeśli wyrazicie taką chęć to zrobię filmik na yt jak kolorować :) Oczywiście, że będzie ale na pewno szybciej i więcej o ile sami powiecie mi czego potrzebujecie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Pierwszy nagłówek jest niesamowity :) Wypełniłam ankietę - desiirouss@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, z resztą jak zawsze ;) Naucz mnie robić kolorowania xD
    Pozdrawiam i tulę, Hanchesteria (land-of-grafic.blogspot.com)

    PS: Wypełniłam ankietę - jezebellka.95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczę wszystkich z przyjemnością :D
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie pokolorowałaś obrazek :)
    Ładne stocki.

    Wypełniłam ankietę: amy250822@gmail.com
    Serdecznie pozdrawiam,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prace - zwłaszcza ten drugi nagłówek.
    Ikony i koloryzacje wychodzą Ci co raz lepiej.
    Tak trzymaj <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypełniłam ankietę :katarzynagrajkowska@vp.pl
    Koloryzacja bardzo piękna więc ją pobieram .

    OdpowiedzUsuń
  10. Can you feel my heart ♥
    Zorganizowałam sobie PS, także no... Znowu zaskok i znowu pobieram wszystko, co na Twoim blogu się znajduje xDDD Byłabym wdzięczna, gdybyś zaakceptowała informację o pobraniu tylko w tym jednym komentarzu, bowiem byłoby ich na pęczki xDDD
    Oficjalnie piszę, że pobieram dodatki ze wszystkich postów - nie ma co się dziwić, są cudowne. Zresztą jak zawsze ♥♥♥
    xx
    Can

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥