Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 56. ALONE IN THE DARK

Strony

56. ALONE IN THE DARK

   

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną notatką. Jest wolne więc mam trochę czasu żeby to ogarnąć wszystko. Na początku chciałabym Wam na prawdę podziękować za wypełnienie ankiety dotyczącej mojego bloga. Przeczytałam tam na prawdę masę miłych słów na swój temat i na temat tego bloga, dziękuję! ♥ Tak sobie pomyślałam, że może sami chcielibyście dowiedzieć się jakie były odpowiedzi w ankiecie więc udostępniam Wam jej analizę.

W komentarzach pod ostatnią notatką wielu z Was pytało jak robię kolorowanie i obiecałam, że zrobię do tego tutorial. Jak obiecałam tak zrobiłam. Dzisiaj dodałam taki szybki tutorial dotyczący właśnie tego na no moim kanale na yt. Nie wiem czy zauważyliście ale po lewej stronie pojawiły się ikonki portali społecznościowych gdzie możecie mnie znaleźć. Jeśli macie jakieś szybki pytania to zapraszam na aska gdyż tam szybciej odpowiem niż w komentarzu. Myślę, że warto zasubskrybować też mój kanał na youtube ponieważ planuję go rozwinąć w dziedzinie grafiki, tutoriali. Ale przejdźmy do notatki.

Notatka krótka ale mam nadzieję że coś się z niej przyda.  Piszcie co dodać w kolejnej, na karzy komentarz odpowiem ♥

10 komentarzy:

  1. Kradnę teksturki. <3
    A co do tutorialu... Ty jesteś genialna! Na pewno kiedyś skorzystam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, jak miło coś takiego słyszeć ♥

      Usuń
  2. Na początku chce powiedzieć, że twój blog jest hm... wyjątkowy. Co mam na myśli - jest bardzo schludny, szczególnie lewa strona jest obłędna, niby tylko obrazeczek dwa tła a naprawdę robi wrażenie. Poza tym super, że dzielisz się wiedzą, bo niewielu grafików to robi - wolą zachować to dla siebie, żeby zachować oryginalność, także brawo! :) Świetne teksturki, jak zabiorę się za swojego gimpa to na pewno coś potworzę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww *.* Dziękuję ♥
      Co do dzielenia się to ja do wszystkiego co umiem robić w photoshopie doszłam sama, gdzieś coś podglądając, domyślając się jak to mogło być zrobione, czego ktoś użył... więc ja bardzo chętnie dziele się z Wami swoją wiedzą choć jest ona jeszcze mała. Myślę, że o wiele lepiej jest uczyć się mając jakieś materiały dlatego jeśli tylko macie jakieś pytania czy cokolwiekto po prostu PYTAJCIE czy tutaj czy na asku... mogę nawet robić osobne notatki lub kursy jakieś jeśli będzie jakaś liczba chętnych :)

      Pozdrawiam również ♥

      Usuń
  3. Hasło: can you feel my heart
    Mail: niebieska19@onet.pl

    1. Układ szablonu: dwie kolumny
    2. Adres bloga: http://the-bloody-diary.blogspot.com/
    3. Menu: niezbyt rozumiem o co chodzi, to moje pierwsze zamówienie :/
    4. Widgety: j.w.
    5. Kolorystyka: ciemna
    6. Użyte kolory: głównie czarny, niebieski, czerwony
    7. Zdjęcia potrzebne do nagłówka (minimum 4 do wyboru):
    Jedno, dwa, zależy jak będziesz uważała, że jest lepiej :)
    https://i.ytimg.com/vi/gNt1Zcyd96c/maxresdefault.jpg
    https://i.ytimg.com/vi/fsQHWwBa7lw/maxresdefault.jpg
    http://images6.fanpop.com/image/photos/33200000/1x01-Pilot-tate-langdon-33225320-1280-720.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/4c/11/30/4c11306413a2979689241be214af2889.jpg
    http://40.media.tumblr.com/4bbbde671ef259294145bafbf06b2a9d/tumblr_muhf9xgv7w1sk0x8oo1_1280.png
    https://33.media.tumblr.com/2c14ffb06f9a04997e3f742ac2137891/tumblr_nvqlqxhf1j1td54kro1_500.gif (wiem, że gif, ale może się nada :) )
    8. Dodatkowe informacje dotyczące nagłówka:
    9. Ogólny spodziewany efekt końcowy: chciałabym, aby szablon był utrzymany w ciemnych barwach, najlepiej, aby zdjęcia w szablonie były w prawym górnym rogu a po środku widniał napis "All Monsters Are Human", krawędzie kolumn mogą być zaokrąglone, bardzo zależy mi na utrzymaniu mrocznego klimatu takim jaki jest American Horror Story, chodzi mi o pierwszy sezon-Murder House, w którym była postać Tate Langdona :)
    10. Dodatkowe informacje: możesz mnie czymś zaskoczyć, swoją inwencją twórczą (tak samo w przypadku menu i wigetów)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie przyjęte :)
      Wysłałam maila z info.

      Usuń
  4. Pierwsza koloryzacja jest super, pobieram ją i teksturki. :D
    I mam trochę inne pytanie, bo już od jakiegoś czasu miałam je zadać: gdzie pobierasz/znajdujesz takie śliczne zdjęcia modelek? :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie nigdy nie szukam jakoś specjalnie zdj modelek :) Zawsze jak przeglądam np. weheartit i widzę fajne zdj to myślę sobie "o! zrobię z nim koloryzację" :D Ale poszukaj też na behance :D

      Również pozdrawiam :)

      Usuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥