Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 60. THIS IS WHAT YOU CAME FOR.

Strony

60. THIS IS WHAT YOU CAME FOR.


Hej wszystkim!
Spodziewaliście się kolejnej notatki? :D
Dzisiaj nie mam jakiś wielu informacji do przekazania więc nie będę się rozpisywać. Dziękuję osobom, które wzięły udział w ankiecie a dla tych którzy nie zdążyli to oczywiście jeszcze możecie się wypowiadać a zajdziecie ją tutaj. Dajcie znać w komentarzach czy chcecie abym ją jakoś podsumowała, skomentowała w kolejnej notatce. Mam nadzieję, że maile z niespodzianką dotarły już do osób, które wypełniły ankietę :D
 


Głosowaliście, że chcecie w notatkach więcej tutoriali tylko teraz kluczowe pytanie to: do czego chcecie te tutoriale? Chodzi o grafikę, szablony, kodowanie... obiecuje, że każda propozycja z komentarzy zostanie zrealizowana w miarę moich możliwości :D

4 komentarze:

  1. ten 2 nagłówek jest świetny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Breath!
    Ojej, wybacz, że nie skomentowałam Twojej poprzedniej notki. Widziałam te twoje śliczne prace, jeden z twoich nagłówków nawet widziałam w przeglądzie, więc co tu dużo mówić, moja opinia jest tutaj zbędna. ;) Przy okazji gratuluję właśnie tego przeglądu. ;D
    A teraz co do notki - pierwszy nagłówek ma w sobie taką magię, te światełka i "błyszcząca" góra, no i dobór modelki - to wszystko tworzy ten klimat. W ogóle dobór stocków bardzo dobry, może tylko ten z przodu (kamienie chyba?) jakoś tak mam wrażenie, że dziwnie tak sterczą, ni stąd, ni zowąd, nie wiadomo po co, haha xd Może jakby zmienić ich położenie, albo wrzucić tam obok nich jakiś jeszcze jeden stock... No nie wiem.
    Zdradzisz mi, co to za czcionka w napisie "need"? :D
    Nie no, kupiłaś mnie drugim nagłówkiem. Ja się poddaję. xD Wszystko idealnie do siebie pasuje, kolorystyka, śliczna modelka, krawędzie w kształcie kwadratu w tle...

    Ankietę wypełniłam. I nie wiem, w sumie to jest dla ciebie ankieta, żebyś poznała nasze opinie itd. Więc decyzja należy do ciebie. Ja i tak wierzę, że weźmiesz każdą naszą opinię pod uwagę. ;) :*

    Co do tutoriali - ja zawsze jestem na tak, chociaż nie wiem, co bym ci konkretnego mogła zaproponować. Może każdego po trochu? Co jakiś czas wykonywałabyś tutorial na coś innego? Bo wiem, że na nagłówek już kiedyś wykonywałaś.

    Co do twoich planów na specjalną paczkę/notatkę, o których mówiłaś w poprzednim poście, to ja zawsze chętnie bym zobaczyła nagłówki, sygnaturki i może udałoby się szablon? Lubię też oglądać twoje kolorowania zdjęć. :* A jeśli to miałaby być paczka to uwielbiam twoje tekstury, więc to obowiązkowo :D <3. Oprócz tego może pliki PSD, czasami też korzystam z PNGsów, no i zwykłe stocki zebrane przez kogoś też mi się zawsze przydają. ;)

    Tak wgl pobieram teksturki z poprzedniej notki.

    Ojej, ale się rozpisałam xD Dobra, pora już kończyć.
    Życzę Ci miłych i udanych wakacji!

    Pozdrawiam,
    Aveline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem co konkretnie chcielibyście wiedzieć jak robię :D Najciężej jest wymyślić o czym ten tutorial ma być :D

      Niech służą! Chętnie oczywiście zobaczę prace wykonane z moimi dodatkami :3

      Dziękuję bardzo i też życzę udanych wakacji!

      Pozdrawiam ♥

      Usuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥