Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 63. I DON'T NEED NO MONEY.

Strony

63. I DON'T NEED NO MONEY.

    
Hej wszystkim!
Na pewno zauważyliście, że zmiany, które zapowiadałam zaczynają być widoczne. Nie tylko zmieniłam kolorystycznie szablon ale też zmniejszyłam ilość etykiet i jeśli się im dobrze przyjrzycie to zobaczycie, że zniknęła etykieta z szablonami. Tak to oznacza, że na tym blogu nie znajdziecie już więcej moich szablonów. Ale spokojnie to nie znaczy, że nie będzie ich w ogóle... ale to już myślę, że wyjaśnię w kolejnej notatce. Dodałam też newsletter do którego możecie się zapisać podając e-mail na który ma przychodzić wiadomość o nowej notatce. Oczywiście raz na jakiś czas podeślę Wam tam mały prezencik za to, że jesteście ze mną. Dużo z Was pisało abym zmieniła szablon, układ jednak mi się ta wersja, która jest podoba, jestem z niej zadowolona więc zmieniać się będzie jedynie kolorystycznie i graficznie ale na razie układ zostaje taki jaki jest, jeśli macie jakieś problemy z wyświetlaniem się u Was szablonu to dajcie mi znać w komentarzu. W etykietach zebrałam wszystkie rodzaje grafiki w jedną etykietę. Poza tym chyba nie ma już żadnych większych zmian, w kolejnej notatce myślę, że już wyjaśnię Wam cały mój nowy projekt. ✌

A teraz pomyślałam, że może fajnie byłoby raz na jakiś czas zrobić jakiś TAG na blogu i mam taki mały znaleziony gdzieś music tag, może przez niego troszkę lepiej mnie poznacie. Nie oznaczam nikogo do niego ponieważ nie wiem kto mnie czyta więc niech każdy poczuje się do niego wyzwany i zrobi u siebie na blogu!

Music Tag

1. Piosenka, która opisuje co teraz czujesz  -  Sia - Cheap Thrills
2. Piosenka, która utknęła/siedzi Ci w głowie -  Filatov & Karas – Tell It To My Heart
3. Piosenka, która poprawia Ci humor -  Booty Man-(Cheek Freaks Remix) Redfoo
4. Piosenka, której słuchasz kiedy Ci smutno -  Rudimental - Waiting All Night ft. Ella Eyre
5. Piosenka, która Cię uspokaja -  Bring Me The Horizon - Shadow Moses
6. Piosenka, która sprawia, że chcesz walczyć -  More Than Life - Brave enough to fail

 
Mam jeszcze pytanie, wolicie notatki częściej ale z mniejszą ilością grafiki, dodatków czy rzadziej ale takie obszerniejsze?

2 komentarze:

  1. Pięknie co ta kolorowanka wyszła, taka delikatna, naprawdę realistyczna :)
    Co do nagłówków, to pierwszy jest cudowny, za to drugi sprawia wrażenie niedokończonego, ja bym coś z nim pokombinowała jeszcze ...
    Jeśli chodzi o intensywność notek, ta druga opcja jest zdecydowanie lepsza. + Oczywiście pobieram PNGsy (can you feel my heart)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ikonki wyglądają cudnie, choć za Zaynem nie przepadam :3 Co do nagłówków jedna rzecz mnie razi - te wszystkie napisy ze sobą nie współgrają. Jeden główny napis zdecydowanie by wystarczył :) Oprócz tego są całkiem ładne!
    Ściskam cieplutko ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥